sobota, 28 kwietnia 2012

i znowu chusta....

 



Kolorowa i słodka ta moja chusta.
Leciuteńka...milusieńka....
Jej wymiary;
szeroka - 175 cm 
wysoka  - 95 cm


Wzór ...liście mrożone w kolorze ecru ...

Jest do sprzedania...możecie ją kupić ...







Zrobiłam ją z wełny  Angora Ram...który zakupiłam w e-dziewiarce....dzisiaj to moja córka robiła zdjęcia starszej modelce gdyż jej rozpiętość rąk jest zbyt mała...modelka ma wystarczającą rozpiętość..
Musiałam chcąc nie chcąc pozować w siwych swoich włosach, przeznaczonych dopiero do nadania im kolorku...jasnego blonda....zawsze to człowieka odmłodzi deczko...
Został mi jeszcze jeden motek i zastanawiam się czy spożytkować go na następną chustę czy też przerzucić się na jakiś super szal....

Zaraz zabieram się do szperania po stronach i szukam nowego wzoru.... jak znajdę...będzie szal lub znowu nowa chusta....

gify księżniczki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miłego dnia :)