wtorek, 5 czerwca 2012

Brudna panienka

linie poziome



Niby taki szaro - brudny ale chusta będzie ciekawa
a najważniejsze, że amatorka już jest...









Zakupiłam wełnę w e-dziewiarce... chciałam zaszaleć jakiś taki dziwny kolor wybrałam ni to biały ni to szary...nazwijmy go brudny...nie spodobał mi się na początku ale jak zaczęłam robić nowa chustę...nawet ..nawet...



A tutaj już piękna gotowa..zblokowana...światło nie takie jakbym chciała ale zdjęcie robione wieczorem




włóczka Angora RAM 320
Kolor rozbielony beż


Włóczka będąca mieszanką akrylu, wełny oraz moheru. Nitka posiada krótki włosek. Nadaje się na wszystkie wyroby. Producent zaleca pranie w temperaturze 30 stopni C. Próbka 21 oczek i 28 rzędów to kwadrat 10 cm x 10 cm.
Motek 100 g = 550 m

1 komentarz:

  1. Cudowne chusty tworzysz, Bajeczko! Jestem pod ogromnym wrażeniem! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Miłego dnia :)