czwartek, 3 maja 2012

Chusta dla mojej mamy



linie poziome



  





Zbliża się Dzień Matki ...
ja swojej mamie postanowiłam zrobić  prezent...mianowicie  podaruję jej chustę w kolorze miętowym...właśnie dzisiaj rozmawiałam z mamą i zakomunikowałam jej o prezencie....i usłyszałam..
:- dziecko kochane, czy ten Dzień Matki  mógłby być już na dniach....:)
Pewnie mamuś że będzie  i właśnie w sobotę wybieram się z prezentem... moja mama mieszka na wsi pod Krakowem... chusta będzie wspaniale prezentować się na plecach mojej rodzicielki na majówkach...sąsiadki  będą jej zazdrościć..oj będą...


Teraz do rzeczy:
w moich zbiorach wszelkich nici, kordonków i włóczek znalazłam 3 motki takiej oto materii... wełny 75% i anilanki 25%...dość taka sobie gruba wełna...druty 6, zrobiła mi się dość solidna chusta  o wymiarach 220 cm szeroka  i 120cm wysoka :)

Będzie mojej mamie ciepło w plecki...:)











2 komentarze:

  1. Kolejna śliczna.
    Pytałaś mnie o wzór chusty z rav, niestety nie mam go. Ale gdzieś widziałam poszczególne elementy, tylko muszę poszukac.
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze dziękuje za pamięć i dziękuję za komentarz...:)
    Pozdrawiam Was wszystkich cieplutko...

    OdpowiedzUsuń

Miłego dnia :)